Magamról
2019. január 28. írta: Vándorember

Magamról

Mióta dolgozó ember lettem, felértékelődtek a szabadnapjaim. Az első években otthon pihenéssel teltek a szabadságok, de hamar rájöttem, hogy ezzel csak az időmet vesztegetem.
Mindig szerettem volna más országokba eljutni, de ez régen lehetetlennek tűnt. Szerencsére az utasszállító cégek közti versengés lehetővé tette, hogy ma már szinte egy vonatjegy áráért bárki eljuthasson a világ több pontjára. Az első repülős városnézésem után jöttem rá, hogy egy kis odafigyeléssel egész olcsón lehet utazgatni. Majd pár hónap elteltével jött a következő, majd a következő út…

Célom, hogy minél több európai országba, városba eljuthassak. Így az itthon közkedvelt pihenő programokat; a hétvégi wellnesst és a drága fesztiválokat, leváltottam néhány napos városnézésekre, Short Tripekre.

Több kiránduláson már túl vagyok, és még jó sokat tervezek. Ezért döntöttem úgy, hogy ezeket blog formájában megörökítem. Részben saját magamnak, de főleg másokat szeretnék ezzel ösztönözni, hogy egy hétvégére is érdemes nagyobb távolságokban gondolkodni.

A ShortTrip bejegyzések mellett egyéb hasznos tippekkel, infókkal, hírekkel próbálom segíteni a többi utazót.

Utazásra fel!

Vándorember

45145408_2345221752186378_8417163751492419584_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://shorttrips.blog.hu/api/trackback/id/tr6714594460
süti beállítások módosítása